FANDOM

Na tej stronie znajdziesz zasady Walk Bakuganów.

Zasady normalnej bitwy

Plitheon.PNG
Na sam początek powinieneś mieć 3 Karty Otwarcia (1 Brązową, 1 Srebrną i 1 Złotą), 3 Karty Supermocy (1 Niebieską, 1 Czerwoną i 1 Zieloną) oraz 3 jakiekolwiek Bakugany.

Można także wziąć Pułapkę i/lub Zestaw Bojowy, Mechtogana i 3 BakuNano.

Są także pewne rzeczy, z którymi gra się fajniej.

Gantlet

Gantlet da ci więcej frajdy z gry i ma wiele ciekawych opcji.

Wyrzutnie

Będą ci pomagały w rzucie. Przykładami są Bakushot i BakuLauncher

Arena

Na arenie można na pewno wygodniej grać.

Bitwa

Gdy dwa bakugany staną na jednej karcie, rozpoczyna się bitwa. Do punktów mocy Bakugana, dodaje się bonus z karty i (jeśli zostanie użyta) bonus z karty supermocy.

Wygrywa bakugan z większą liczbą punktów mocy (chyba że karta otwarcia sprawia, że wygrywa bakugan z mniejszą liczbą punktów mocy).

Bakugan Pułapka

Zwyczajne Bakugany są okrągłe i toczą się. Pułapki nie są okrągłe. Występują we wszystkich kształtach i kolorach, piłki footballowej, piramidy, monety, kostki, bębenka, wielościanu.

Możesz zagrać jedną ze swoich Pułapek podczas bitwy pod warunkiem, że Pułapka i Bakugan mają te same
Hylash.PNG
atrybuty. Na przykład, jeśli używasz Bakugana Pyrus w tej bitwie musisz użyć Pułapkę Pyrus. Aby zagrać Pułapką podczas bitwy, wyciągnij ją z niewykorzystanego stosu kart i rzuć na Kartę Otwarcia biorącą udział w bitwie. Kiedy się otworzy zobaczysz jeden lub więcej symboli atrybutów wyłaniających się ze środka. Teraz zmienisz atrybut swojego Bakugana na jakikolwiek z atrybutów znajdujących się wewnątrz twojej Pułapki. Niektóre Pułapki Bakugan mają jeden ukryty symbol atrybut. Niektóre mają dwa lub więcej ukrytych symboli. Tylko w przypadku kiedy zabraknie ci Bakuganów w niewykorzystanym stosie kart i masz właśnie wyrzucać powinieneś odłożyć Pułapkę z powrotem na niewykorzystany stos. Do Pułapek Bakugan dołączone są ich własne karty umiejętności, które mogą okazać się niszczycielskie.

Zestaw Bojowy

Zestaw Bojowy wykorzystuje się w celu zwiększenia całkowitej siły w walce. Łączy się za pomocą magnesów z istniejącym Bakuganem i uwolni swój najpotężniejszy atak. Zestaw Bojowy składa się z Jektora, Airkora, Turbiny Bitewnej i mnóstwa innych. Zestaw Bojowy Bakugan jest rozgrywany w bitwie (z twojego stosu kart niewykorzystanych). Zainstaluj swój
Vicer.PNG
Zestaw Bojowy na Bakuganie, żeby go otworzyć. Może on również zostać otwarty na Karcie Otwarcia obok twojego Bakugana. Dodaj G-Moc ukazaną we wnętrzu Zestawu Bojowego do swojego walczącego Bakugana.

Jeśli atrybut twojego Bakugana odpowiada któremukolwiek z atrybutów wymienionych na twojej karcie referencyjnej Zestawu Bojowego wówczas ty również zyskujesz tę umiejętność; lub, jeśli twój Zestaw Bojowy odpowiada kolorowi Karty Otwarcia, na której odbywa się bitwa (Srebrny Złoty lub Miedziany atrybut) możesz wybrać dowolną umiejętność na Karcie Referencyjnej Zestawu Bojowego, aby użyć jej w walce.
Zestaw Bojowy porusza się tak jak zwykłe Bakugany. Pod koniec bitwy, trafiają do stosu kart wykorzystanych. Jeśli nie masz Bakugana, aby się poruszyć, wszystkie twoje Bakugany, Pułapki Bakugany oraz Zestaw Bojowy trafiają do stosu kart niewykorzystanych.

BakuPojazd Bojowy

Pojazd Mobilnego Szturmowca Bakugan jest rodzajem Zestawu Bojowego używanym w bitwie. W przeciwieństwie do zwykłego Zestawu Bojowego, pojazd Mobilnego Szturmowca Bakugan pozwala na wielką dokładność we wrzucaniu go do bitwy. Posiada również zdolność zwiększania G-Mocy zależnie od Karty
Impalaton.PNG
Otwarcia, na której stoi.

Atrybut co Mobilny Szturmowiec Bakugan (BMA). Wrzuć BMA i Bakugana na Kartę Otwarcia aby rozpocząć bitwę. Podczas bitwy Bakugan zyskuje G-Moc z BMA jedynie na dwóch typach Otwarcia znajdujących się na karcie referencyjnej. (Zauważ: występują 3 typy Kart Otwarcia - Złote, Srebrne, Miedziane.) Jeśli bitwa zaczyna się na Karcie Otwarcia, która nie odpowiada jednemu z typów wymienionych na karcie referencyjnej, BMA zostaje zniszczony (całkowicie usunięty z gry): zawartość Bakugana zostaje umieszczona na Karcie Otwarcia i kontynuuje walkę bez korzyści płynących z BMA.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki