FANDOM

Vexosi to główni złoczyńcy w serii Nowa Vestroia. Jest to grupa Vestalian z Królem Zenoheldem na czele. Vexosi używają głównie mechanicznych bakuganów.

Vexosi

  • Zenoheld - król Vestalian i lider Vexosów.
  • Spectra Phantom – okrutny, tajemniczy i równie arogancki wojownik jak Maskarad, choć dużo mu do niego brakuje. Wyglądem przypomina niego. To dlatego, że Keith za nim stał się Spectrą był zafascynowany Maskaradem. Wszystko zaczęło się w momencie kiedy rozmawiał z Hydranoidem, gdy jego ojciec próbował zamienić go w statuę. Walczy za pomocą domeny Pyrus i jest partnerem Viper Heliosa. Używa Bakugana Pułapki Metalfencera. Jest bratem Miry i zarówno jej największym wrogiem. Nawet udało mu się raz przeciągnąć Mire na stronę Vexos. Do niedawna lider Vexos, pracujący w parze z Gusem. Jednakże sprzeciwił się Vestalii ogłaszając całemu światu ich zamiary. Od tamtego czasu pracuje sam wraz z jego pomagierem Gusem. W rzeczywistości nazywa się Keith Clay. W 44 odcinku przegrywa walkę z Danem i zostaje jego przyjacielem.
  • Shadow Prove – typowy psychopata, brutalny i bardzo niebezpieczny. Wojownik Darkusa, którego strażniczym Bakuganem jest mechaniczy Hades, stworzony z DNA Hydranoida. W 32 odcinku zostaje on zniszczony przez Alice i Chan Lee. Shadow nie jest zbyt dobrym pilotem. Ma dużo skłonności do śmiechu, podobnie jak Lync, jednakże on jest bardziej mroczny. Partner Mylene, którą lubi molestować psychiczne, podobnie jak resztę dziewczyn. Zupełnie nie obchodzi go co ona o nim myśli. Często nazywa je "płcią piękną". Można by rzec, że jest typowym kobieciarzem. Nie przepada za Spectrą.
  • Gus Grav – był również członkiem Vexos, jednakże zdradził ich, albowiem postanowił być lojalny wobec Spectry. Chodź jest mu posłuszny i pomocny, Spectra traktuje go jak śmiecia. Potężny w boju wojownik Subterry, którego strażniczym Bakuganem jest Primo Vulcan. W odcinku 12 dochodzi do zakładu pomiędzy nim a Mirą. Jeśli Gus wygra Mira ma wstąpić do Vexos i być lojalna wobec Spectry, jeśli przegra Spectra zdejmuje maskę. Ostatecznie wygrywa Mira przez co Spectra jest zmuszony ściągnąć maskę. O dziwo nie jest zły na swego pomagiera. W odcinku 33 staje do walki z Voltem i wygrywa. W 39 odcinku wściekł się na Vexos, uprowadził króla Zenohelda za pomocą ostrza Gantleta. Gus przegrał walkę z Zenoheldem i został zabity wraz ze swoimi bakuganmi przez uderzenie Farbrosa Po jego śmierci Spectra nazywa go "lojanym przyjacielem" i zamierza go pomścić walcząc po stronie Dana przeciwko Zenoheldowi i księciowi Hydronowi. Później okazało się że jednak przeżył.
  • Mylene Pharaoh – Wojowniczka Aquosa z Vexos. Jej strażniczym Bakuganem jest mechaniczny Macubass. Od samego początku nie ma zaufania do Spectry. Pierwszy raz pojawia się w Nowej Vestroi wraz z resztą członków Vexos oglądających na ekranie przechwytywanie Bakuganów. Następnie pojawia się w odcinku 3 kiedy to Shadow i Baron toczą bitwę. Ona i Shadow są jednymi partnerami, którymi nie udaje się ze sobą dogadać. Często narzeka na to, ze jest złym pilotem lub zachowuje się jak dziecko. Jednakże on ma gdzieś to co o nim myśli. Jest typową lodową panną, która nie zważa na uczucia innych. Łatwo ją zdenerwować co zawsze źle się kończy.
  • Clay Fermen - ojciec Miry i Keitha Clay.
  • Hydron - książe Vestalian i syn Zenohelda. Zginął w eksplozji.
  • Volt Luster - Wojownik Haosa. Jego bakugan to Alto Brontes a później mechaniczny Boriates.
  • Lync Volan - Wojownik Ventusa. Jego mechaniczne bakugany to Altair, Aluze i Wired.

Ciekawostki

  • Ich grupy walczyły w kolejności odcinków od najsłabszej do najsilniejszej, najpierw w odcinku 1. najsłabsza grupa Lync i Volt, potem środkowa Mylene i Shadow Prove, i najsliniejsza grupa Gus i Spectra.
  • Gdyby Spectra  i Gus zginęli to wszyscy Vexosi są martwi a ich bakugany zniszczone.
  • Prawie wszyscy Vexsosi z głównej grupy zginęli przez kulę pułapkę.
  • Spectra i Gus zdradzili Vexosów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki