FANDOM

SzabloTigrerra to ewolucja Tigrerry.Ewoluuje w odcinku ,,Bądź grzeczna, Runo".

Informacje

SzabloTigrerra wygląda tak samo, jak jej poprzednia ewolucja, różnicą jest to, że stoi ona na dwóch nogach. Posiada ona także wiele szabel na ciele i nową zbroje.

Anime

Tigrerra wyewoluowała w 32 odcinku Młodych Wojowników po walce z Legendarnym Bakuganem Larsem.

W 1 odcinku Nowej Vestroi, Baron stracił ją w walce ze Spectrą. Otrzymał ją potem Hydron jako statuę. Odzyskali go w 26 odcinku podczas walki Dana i Spectry (walka Maxus vs. Maxus) i otrzymała ją z powrotem Runo.

Pomagała Wildzie w walce z Mylene i Lync'em lecz nie udało im się i Wilda stracił energie domeny Subterry.

W 51 odcinku ona i MłotoGorem postanowili że nadal będą bakuganami Runo i Julie Ale nie będą już nigdy walczyć bo oni nie wyewoluowali.

W arc 2 Mechtanium Surge okazuje się ,że wróciła do Vestroi ,a jej uczniem jest Aerogan Później walczy z Mechtaviusem Destroyerem z bakuganami (strażniczymi bakuganami wojowników z 1, 2, 3 i 4 arc 1 serii) jednak ona i wszyscy inni giną.ale dzięki wojownikom spowrotem żyją.

Supermoce SzabloTigrerry

  • Prędkość Kła: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 100 punktów mocy.
  • Tarcza Błyskawic: Anuluje supermoce przeciwnika.
  • Elektryczny Kieł : Dodaje 400 punktów mocy Szablo Tigrerze.
  • Błysk Szabli:Dodaje 200 punktów mocy do SzabloTigrerry.
  • Metalowy Kieł: Dodaje 200 punktów Szablo Tigrzerze.
  • Tornado Światła: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do SzabloTigrerry.
  • Hiper Prędkość Kła: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera mu 300 punktów mocy.

Ciekawostki

  • Ona i Preyas to jedyne bakugany z głównych bohaterów pierwszej serii, które mają uczniów
  • Zrobiła największe wrażenie na Mechtaviusie Destroyerze - mało brakowało, a by pokonała go i to dowodzi że jest owiele silniejsza niż większość  bakuganów z 3 i 4 seri.
  • Mimo iż jest bakuganem z pierwszej serii, jest bardzo potężna.
  • W Bakugan Nowa Vestroia, jej poziom mocy wzrósł o 50 punktów                          
  • Prawdopodobnie w 4 serii jej moc wzrosła, ponieważ w 2 serii przegrała z macubassem i aluzem, a w 4 serii prawie pokonała Mechtaviusa Niszczyciela.   

Galeria

Anime

Gra

Więcej z Fandomu

Losowa wiki