FANDOM

Super Dragonoid (ang. Ultimate Dragonoid) to ewolucja Delta Dragonoida.

Jego następna ewolucja to Dragonoid Nieskończoności.

Opis

Super Dragonoid wygląda podobnie do Dragonoida Nieskończoności, lecz nie posiada diamentu na piersi.Posiada skrzydła,które może schować w dowolnej chwili. Na skrzydłach widać znaki domeny Pyrusa. Posiada on 550 punktów startowych.

Anime

Legendarne Bakugany dały każdemu Młodemu Wojownikowi test, dzięki któremu, ich bakugany miały ewoluować. Dan walczył z klaunem który używał Mock Dragonoidów z poziomem mocy 390 i 420. Dan zdziwił się z tego powodu. Później klaun użył Apollonira o poziomie mocy 500, ale Dragonoid go pokonał. Drago nie ewoluował, więc Apollonir dał im inny test. Mieli pokonać innych młodych wojowników. Dan zdenerwował się i skoczył na klauna którym okazała się Runo. Później pokazali się inni klauni, którzy byli innymi wojownikami bakugan. Podczas ostatniej walki, z Shunem Dragonoid wyewoluował w Super Dragonoida.

W wielkiej bitwie z Maskaradem stanął naprzeciw jego i Alpha Hydranoida (550 punktów), walka trzykrotnie kończyła się remisem, dopiero gdy dan użył do karty Super Dragonoid syntezy Wsparcie zdołał pokonać Hydranoida w walce.

Pózniej w Vestroii walczył z Centoriorem i Drumanem- zmutowanymi dwu-domenowymi bakuganami Nagi lecz nie mógł ich pokonać dopóki nie pomógł mu Alpha Hydranoid.

W 51 odcinku Młodych Wojowników stanął do wali z Nagą Ciszy lecz on był niewrażliwy na jego ataki, Verna poświęciła się i dała się zabić Drago po czym dzięki przejęciu mocy Rdzenia Nieskończości wyewoluował w Dragonoida Nieskończości.

supermoce Super Dragonoida

  • Super Dragonoid: (Siła Super smoka , Potęga Super smoka) Anuluje kartę otwarcia przeciwnika , zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i dodaje 200 punktów mocy Super Dragonoidowi.
  • Tornado Ognia: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Super Dragonoida.
  • Smok Plus: Anuluje supermoce przeciwnika.
  • Smoczy Ogień: Anuluje supermoce przeciwnika, i dodaje 200 punktów mocy Super Dragonoidowi.
  • Sędzia Ognia: Dodaje 200 punktów mocy Super Dragonoidaowi i blokuje supermoce przeciwnika.

Syntezy Supermocy

  • Wsparcie: Dodaje 200 punktów mocy Super Dragonoidowi.

Ciekawostki

  • Jego otwarty wygląd kulkowy jest podobny do Apollonira
  • Super Dragonoid to jeden z dwóch bakuganów z pierwszej serii, które nie powstały jako zabawki. Drugim jest Naga Ciszy.
  • Jest to prawdopodobnie połączenie Delta Dragonoida i Neo Dragonoida.
  • Po polsku powinien nazywać się Ostateczny Dragonoid.
  • W serii Nowa Vestroia Neo Dragonoid miał tylko 400 punktów startowych, natomiast w poprzedniej formie posiadał 550 punktów, prawdopodobnie potrzeba było cząstki samego Drago by rdzenie ponownie się nie rozpadły.

Grafika

Więcej z Fandomu

Losowa wiki