FANDOM

Spyron to bakugan ptak. Wygląda jak skrzyżowanie Ingram i Ravenoida.

Informacje

Spyron przypomina egipskiego boga, Horusa.

Anime

Spyron pierwszy raz pojawiła się w 2 odcinku Świata Mechtoganów. Gdy w walce Krakenoida z Tristerem pojawił się Zenthon, ona i Horridian próbowali go pokonać. Niestety, bezskutecznie.

W 4 odcinku, ona i Vertexx walczyli przeciwko Tayleanowi i Titanium Dragonoidowi i przegrali, ponieważ Sellon wogóle się nie starała.

W 10 odcinku, podczas walki z Chaos Bakuganami, Sellon używając swojego BakuColara, sprawiła, że Spyron przywołała Mechtogana, Braxiona.

W 12 odcinku, w walce o flagę Spyron zatrzymała Tristera tuż przy fladze, używając BakuNano Daftorixa. Pokonała Marucho, lecz sama została uwięziona przez atak Tristera. Przywołała Mechtogana, żeby zatrzymać Boulderona i Wolfurio, lecz Wolfurio zajął Braxiona, a Boulderon zdobył flagę i zwyciężył.

Supermoce Spyrona

  • Starożytna Lekkość:Blokuje supermoce przeciwnika i zabiera mu 600 punktów mocy .
  • Kluczowy Ruch:Dodaje 700 punktów mocy .
  • Ożywienie Kanopusa: Przywraca bakugana z drużyny, który został wcześniej pokonany i anuluje supermoc przeciwnika i dodaje 300 punktów mocy.
  • Amulet:Anuluje supermoc przeciwnika i zabiera mu 600 punktów mocy.
  • Starożytna Grawitacja: Dodaje 400 punktów mocy.

Ciekawostki

  • Spyron to pierwszy bakugan który nie jest Chaos Bakuganem a potrafi przywrócić bakugana.
  • Spyron przypomina Egipskiego Boga Horusa.
  • Na początku, Spyron przez pomyłkę był nazywany Skyron.
  • W Formie Postaci przypomina Cosmic Ingram w Bakugan Dimensions

Grafika

Więcej z Fandomu

Losowa wiki