FANDOM

Robakoid (ang. Wormquake) to bakugan robak. Robakoid w formie kulistej przypomina Centypoda. Subterra pojawił się w 10 odcinku Młodych Wojowników miał go Billy, a Darkus w odcinku 27 używany przez Maskarada. Maskarad nazywał go Robalusus.

Informacje

Opis

Robakoid jest strasznym gigantyczny robakiem Subterry (lub Darkusa), jego otwór gębowy jest wypełniony zębami ostrymi jak brzytwa, zdoła się przegryść przez wszystko. Ściska swoich wrogów za pomocą śmiertelnego ogona pełnego kolców. Wykonuje manewry pod ziemią, aby uzyskać przewagę nad nieświadomym przeciwnikiem. Ma zdolność unieważniania kart otwarcia, kiedy się na nich znajduje.

Anime

Bakugan Młodzi Wojownicy

Billy miał Subterrę Robakoida. Inny był używany przez iluzję siostry Julie, Daisy kiedy była testowana przez Clayfa w 29 odcinku, w tym odcinku okazuje się że Robakoid ma usta na końcu ogona. W 42 odcinku był uwięziony w świecie połączonego Haosa i Subterry w VestroiMaskarad miał jednego Darkusa Robakoida. Inny Darkus Robakoid był używany przez iluzoryczną Alice w walce Maskarada z Exedrą.

Ciekawostki

Supermoce Robakoida

  • Piaskowa Pułapka: Zabiera 50 punktów mocy przeciwnikowi. (Subterra)
  • Duch Kanionu: Anuluje Kartę Otwarcia i dodaje 100 punktów mocy Robakoidowi.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki