FANDOM

Razenoid to zmutowana wersja Phantom Dharaka. Jego panem jest Mag Mel.

Serial

Razenoid pojawia się w wizjach Dana Kuso i Drago od 1 odcinku Świata Mechtoganów.

W 2 odcinku, gdy Drago wytworzył swojego Mechtogana Zenthona, wtedy też dzięki swojej mocy Razenoid stworzył Dreadona, lecz pokonał go bez problemu,w przeciwieństwie do Drago.

W 6 odcinku, podczas walk Dana i Drago z Anubiasem i Horridianem Dan i jego partner mieli wizję, więc widzieli że ich przeciwnicy to Razenoid i Mag Mel.

W 16 odcinku, on i Mag Mel dostali wystarczająco mocy od Dana i Drago, by uwolnić się z więzienia. W 17 odcinku, Razenoid walczył razem z Dreadeonem przeciwko Drago i Zenthonowi. Zwyciężył walkę.

W 19 odcinku, Razenoid przegrał konfrontację z Drago.

Od 20 do 23 odcinka, Razenoid siedział w kokonie i regenerował siły po przegranej walce z Dragonoidem.

W 23 odcinku, Razenoid walczył przeciwko Tytanium Dragonoidowi w wizji i wtedy okazało się, że Razenoid to zmutowany Dharak, a Mag Mel to zmutowany Barodius. W odcinku 24 Razenoid ewolułował w Draco Razenoida.

Supermoce Razenoida

  • Wysysanie Mocy:
  • Potęga Zła:
  • Eliminacja Meteorytu:
  • Błysk Zaćmienia:
  • Tarcza Zła:
  • Oko Gahuli:

Gra

Ventus Razenoid ma poziom mocy 700/750/800/900, Darkus ma 600/700/850/950 a Aquos w jednym z BakuSurge - 650/750/850/1000.

Ciekawostki

  • Kulkowa forma Razenoida pierwszy raz pojawiła się w 19 odcinku.
  • Jego imię przypomina nazwę bakugana z pierwszej serii, Ravenoida oraz zestawu bojowego Razoida.
  • W angielskim dubbingu, głos Dharaka otrzymał Dreadeon.
  • To jedyny bakugan, który po ewolucji (mutacji) zmienił swój głos.
  • Kiedy Drago użył supermocy Najwyższy cud, która mogła wykończyć Mechtogana jednym ciosem, to nie mogło wykończyć Razenoida.
  • Razenoid jest prawdopodobnie najsilniejszym Bakuganem; nawet potężniejszym od Mechtogana. Możliwe też, że Drago z Razenoidem są równi siłą, ponieważ w 17 odcinku Drago przegrał a w 19 to Razenoid tym razem padł pod ciosami.
  • Razenoid jest podobny przodem głowy do Mag Mela i ma tak samo 6 oczów ponieważ obaj zostali stworzeni przez tą samą energię.
  • Sellon na swoim stroju w formie Neathianki ma figurę przypominającą twarz Razenoida.
  • Razenoid to pierwszy Bakugan, który się zmutował.

Galeria