FANDOM

Próba Sił to pierwszy odcinek serii Świat Mechtoganów. W Polsce, ukazał się on 13 lutego 2011 roku.

Opis

Po pokonaniu Barodiusa, Dan, Shun i Marucho postanawiają rozbudować BakuPrzestrzeń. Marucho rozbudowuje ją tak, że teraz można walczyć w różnych środowiskach. W BakuPrzestrzeni Dan ma pierwszą walkę podczas, której coś oślepiło Drago i spudłował. Pojawiają się dwie nowe, mocne drużyny: Drużyna Anubiasa i Drużyna Sellon. W rankingu Dan wciąż pozostaje na pierwszym miejscu, podczas gdy Anubias jest na drugim, a Sellon na trzecim. Anubiasa ma czekać walka z Danem, którą przejmuje Ben. Anubias jest bardzo wściekły, lecz pogodził się, że skoro Ben walczy z Danem to musi mieć dobre Bakugany. Anubias mu podarował Horridiana i Bolcanona. Rozpoczęła się walka na kajobrazie miasta, co bardzo oburzyło Dana. Walczyli aż wkońcu w ziemi zrobiła się duża dziura i zaczęli walczyć pod ziemią. Ben wygrywał, lecz Drago miał wizje przez co stracił kontrolę i zniszczył całą arenę. Marucho i Shun wysłali Tristara i Taylena by stabilizowali to co się dzieje. Gdy było po wszystkim Dan sobie uświadomił co się stało.

Występują

Bakugany

Ludzie

Galeria

Filmy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki