FANDOM

Paige to główna wojowniczka Subterry w serii Bakugan: Mechtanium Surge. Jest Gundalianką. Przypomina trochę chłopaka (z wyglądu).

Informacje

Paige to była Gundaliańska wojowniczka. Razem z Rafem została wysłana przez Królową Serenę do Młodych Wojowników, by od nich się uczyć. Jest nieugięta i najchętniejsza do walki.

Anime

Ona i Rafe po raz pierwszy pojawili się w 10 odcinku Mechtanium Surge. Pomogli Shunowi w walce z Mechtoganem Tayleana, Silent Strike'iem.

W 11 odcinku, dziwiła się, czemu Fabia Sheen wysłała ich do Młodych Wojowników, ponieważ są oni tacy słabi. Oglądała później pojedynek Marucho i Jacka Punta.

Paige walczyła w wyścigu 'Zdobądź Flagę' w 12 odcinku razem z Rafe'm i Marucho. Dzięki strategii, pokonali Drużynę Anubias i Drużynę Sellon i zwyciężyli.

W 13 odcinku, ona i Rafe oglądali pojedynek Shuna i Marucho. Rozmawiali o determinacji Marucho w walce przeciwko Shunowi.

W 14 odcinku, walczyła z Rafem przeciwko wojownikom z Chaos Bakuganami i w BakuPrzestrzeni zaczeli piąć się w rankingu. Później oglądali pojedynek Shuna i Marucho przeciwko Anubiasowi i Robinowi.

W 15 odcinku, pomagała Wojownikom i Drużynie Anubiasa pokonać Chaos Bakugany w BakuPrzestrzeni.

W 16 odcinku, gdy Dan powrócił do BakuPrzestrzeni, wszyscy byli źli na niego. Nie wierzyła Danowi w jego sen o Gundalii, póki nie otrzymała transmisji, o prawdziwym ataku. Wyruszyła z wojownikami, by pokonać Mag Mela.

W 17 odcinku, razem z Wojownikami dotarła do Gundalii i spotkali Rena oraz dyskutowali o planie pokonania Mag Mela. Premier Nurzak pytał Paige czy dobrze trenowała z Młodymi Wojownikami.

W 18 odcinku, Paige zaczeła walczyć, gdy plan Marucho nie wypalił. Mieli iść do zamku Mag Mela, lecz zostali zaatakowani przez Flash Ingram i spadli w przepaść.

Bakugany

Ciekawostki

  • W polskiej wersji ma ten sam głos Elfin.
  • Niektórzy mylą ją z chłopakiem.
  • Często jej bakucolor zmienia kolor z jasno brązowego i białego na brązowy.
  • Posiada również ten sam głos, co Komba.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki