FANDOM

  • Apollonir – najsilniejszy Dragonoid. Pochodzi z Pyrusa. Jest jednym z Sześcioro Legendarnych Wojowników Vestroi. Poznajemy go w 1 serii, a w odcinku "Dopadnę cię, klaunie" Apollonir zostaje pokonany przez Drago. Wraz z innymi Wojownikami Vestroi, Apollonir powraca w 1 odcinku "Nowej Vestroi". Wtedy zsyłają Drago na Ziemię. Ma moc 500 punktów.
  • Lars (w angielskiej wersji Lars Lion) – Legendarna Wojowniczka Haosa. Została pokonana przez Tigrrerę w odcinku "Bądź grzeczna Runo". Posiada najsilniejszą moc Haosu - Kuszę Strzelca. Powraca w 1 odcinku "Nowej Vestroi". Ma moc 500 punktów.
  • Oberon (w angielskiej wersji Oberus) – Wojowniczka Ventusa. Pokonała ją Skyress w odcinku "Daleko od domu". Oberon przypomina dziwnego ptaka. Powraca w 1 odcinku "Nowej Vestroi". Ma moc 500 punktów.
  • Clayf – Legendarny Wojownik Subterry. Pokonuje go Gorem w odcinku "Koszmar w Wymiarze Zagłady". Clayf ma duże berło i wielkie oczy. Powraca w 1 odcinku "Nowej Vestroi". Ma 500 punktów mocy.
  • Frosch – Wojownik Aquosa. Jest podobny do żaby. Zostaje pokonany przez Preyasa w odcinku "Jestem Marucho i dam Wam popalić". Frosch, gdy nie jest na polu bitwy, ma berło, brodę i jest zgarbiony. Powraca w 1 odcinku "Nowej Vestroi". Ma moc 500 punktów.
  • Exedra – Legendarny Wojownik Darkusa. Przypomina smoka z dużą ilością głów. Gdy Maskarad teleportował się do Wymiaru Zagłady, Exedra wyzwał go na pojedynek z Alice. Jednak przegrał, a Hydranoid ewoluował. Powraca w 1 odcinku "Nowej Vestroi". Exedra ma moc 500 punktów.

Nowi Strażnicy Vestroi

Kiedy Nowa Vestroia została ocalona, Legendarnych Strażników zastąpili nowi:

Nosiciele mocy

Legendarni Strażnicy przekazali Moc Atrybutów do Strażników członków Ruchu Oporu Bakugan. Dzięki temu ewoluowali w:

Później wszystkie moce atrybutów przeszły do Dragonoida, przez co ewoluował on w Helix Dragonoida.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki