FANDOM

Krakenoid to bakugan podobny do smoka. Przypomina Dragonoida.

Informacje

Pierwszy raz, Krakenoid pojawił się w 2 odcinku Świata Mechtoganów, walcząc z Tristerem i Marucho. W trakcie walki, pojawił się Zenthon i rozwalił cały pojedynek.

W 6 odcinku, Robin użył Krakenoida do pomocy Anubiasowi, przeciwko Zenthonowi, lecz nawet z pomocą Bolcanona nie dali mu rady.

W 11 odcinku, walczył z Tristerem i mimo użycia BakuNano o nazwie Jamsaber przegrał.

W 12 odcinku, był użyty w wyścigu o flagę przez Jacka Punta. Razem z Bolcanonem i Horridianem próbowali pokonać Tristera, lecz zostali oni przechytrzeni i został on pokonany przez cios Aeroblaze'a.

W 20 odcinku, Krakenoid pod kontrolą Anubiasa walczył przeciwko Titanium Dragonoidowi i Tristerowi. Został on pokonany przez supermoc Tristera - Hyper Stream.

W 22 odcinku, Krakenoid walczył przeciwko Titanium Dragonoidowi. Został zmutowany razem z Krowllem, przez co powstali Mutant Krakenoid i Mutant Krowll. Później znowu stał się zwykłym Krakenoidem. Walka skończyła się remisem, gdyż Mag Mel uwięził Anubiasa i przerwał ich walkę.

Supermoce Krakenoida

  • Rybie Kleszcze: Dodaje 300 punktów mocy.
  • Znak Pomocnika: Dodaje 400 punktów mocy.
  • Pablo toksyny: Odbiera 600 punktów mocy.
  • Fala Sprytu: Dodaje 600 punktów mocy.
  • Prędkość Sprytu: Dodaje 700 punktów mocy.
  • Metalowy Niszczyciel: Anuluje supermoc przeciwnika i dodaje 300 punktów mocy.

Ciekawostki

  • Krakenoid wchodząc do wody może stać się niewidzialny bez użycia jakiejkolwiek supermocy.

Galeria

Anime

Gra

Więcej z Fandomu

Losowa wiki