FANDOM

Karty Supermocy to najważniejsze przedmioty w grze Bakugan. W prawdziwej grze można użyć tylko jedną na walkę. W normalnej grze(2 seria) można wziąć tylko 3 karty: Zieloną, Niebieską i Czerwoną.

W starych zasadach(1 seria) nie było różnorodności kolorów ale nadal można było tylko 3.

W serialu istnieją także Syntezy Supermocy których nie znajdzie się do prawdziwej gry.

Główne Karty w Pierwszej Serii

Karta Zagłady - Najważniejsza karta w 1 Serii. Używał ją Maskarad i jego ludzie(pionki). Gdy użyje się tą kartę to każdy pokonany bakugan rywala zostaje wysłany do Wymiaru Zagłady. Jest używana tylko w 1 Serii.

Karty Połączenia domen - Polegają na tym że jeśli domeny w Sześciokącie domen mają jakiś związek to otrzymują wybraną ilość punktów mocy.

Jeżeli bakugany mają trójkątny związek to otrzymują po 200 punktów mocy.

Jeżeli bakugany mają boczny lub przekątny związek to otrzymują po 100 punktów mocy.

Karty Nowej Vestroi

W Nowej Vestroi nie ma zbyt wielu znanych kart, jedyne to zrobione przez Vexosów Zakazane Karty.

W tej serii istnieje także karta która potrafi wyewoluować bakugana. Jest to Supermoc Chaosu X.

Dzięki niej ewoluowali: Primo Vulcan (w Rex Vulcana), Elico (w Blast Elico), Mega Brontes (w Chaos Brontesa) oraz prawdopodobnie Cyborg Helios (w Heliosa MK2).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki