FANDOM

Karty Otwarcia to bardzo ważne przedmioty w każdej walce. Karta Zabawka jest metalowa, dzięki czemu bakugany mogą się na niej otworzyć.

Informacje

Karty Otwarcia dzielą się na 3 rodzaje: (w 2 serii)

  • Złote: Najczęściej, złote karty dają dodatkowy bonus wybranym bakuganom. Zastępują karty Postaci.
  • Srebrne: Normalne Karty, nie mają żadnych komend, tylko bonusy.
  • Brązowe (czasami zwane Miedziane): Są to karty otwarcia z nadzwyczajnymi możliwościami. Zastępują karty rozkazu.

Główna rzecz którą można otrzymać z karty otwarcia są punkty mocy. Na każdej karcie, bakugan bierze bonus tej domeny którą ma (są wyjątki). Karty mogą być rzadkie, niektóre z nich można zdobyć kupując, np. Gantlet lub Arenę. Można też dostać takie karty na zjazdach i konkursach.

Anime

W serii Bakugan: Młodzi Wojownicy, były 3 rodzaje kart otwarcia : Karta Domeny, Karta Rozkazu i Karta Postaci.

W tej serii grało się nimi w następujący sposób: Każdy gracz posiada 3 karty otwarcia. Gdy walka się rozpoczyna, rzuca się kartę tak żeby była bliżej przeciwnika. Gdy jest jego kolej, może dorzucić następną kartę.

W Nowej Vestroi zaprzestano używania karty postaci, a na karty rozkazu zaczęto mówić karty Komendy. Lecz w pierwszym sezonie Nowej Vestroi były używane głównie karty Domeny, tzw. Reaktory Domen. W 22 odcinku Nowej Vestroi błędnie nazywano je kartami supermocy.

Grafika

Więcej z Fandomu

Losowa wiki