FANDOM

Hawktor to po Ingram i Skyress strażniczy bakugan Shuna.

Na początku jest to Cyfrowy Bakugan wytworzony z Danych Widmowych.

Wygląda jak połączenie Plitheona z Helix Dragonoidem.

Informacje

Poraz pierwszy pojawił się w 43 odcinku Nowej Vestroi w BakuPrzestrzeni razem z Aranautem, Coredemem i Akwimosem.

Od 52 odcinka nowa Nowej Vestroi jest to strażniczy bakugan Shuna.

W 8 odcinku Najeźdźców z Gandalii Fabia Sheen dała prawdziwego Hawktora Shunowi.

W 16 odcinku Hawktor zamienił się z Drago i Danem na jedną walkę: Dan miał Hawktora a Shun miał Drago po to by zmylić Gundalianów.

Supermoce Hawktora

  • Ochrona Ninja, Obrona Dzikim Wiatrem: Anuluje supermoce przeciwnika.
  • Powietrzny Kieł, Hiper Burza: Dodaje 300 punktów mocy do Hawktora.
  • Elektryczny Kieł, Wirujący Cios: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 400 punktów mocy do Hawktora.
  • Niebiański Kieł, Lot Cyklonu: Anuluje wszystkie supermoce przeciwnika.
  • Ochrona Ninja, Spiralny Wir: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 400 punktów mocy do Hawktora.
  • Lot Ninja Komety: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika.
  • Niebiański Kieł, Gwiazda Grzmotu: Zabiera 300 punktów mocy każdemu przeciwnikowi i dodaje 200 punktów do Hawktora.

Galeria

Anime

Bakugan Dimensions

Zabawka

Inne

Ciekawostki

  • Hawktor jest pierwszym strażniczym bakuganem Shuna, który jest mężczyzną (nie licząc Ingram, która w innych wersjach językowych jest mężczyzną).
  • Początek jego nazwy "hawk" to słowo z języka angielskiego i oznacza "jastrząb".
  • Przypomina Aranauta: pierwszy raz w tym samym odcinku pojawili się jako cyfrowe klony, są wojownikami ninja, mają maski na twarzy, walczą po stronie dobra i są z tej samej planety-Neathii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki