FANDOM

Gwiazda Ingram (ang. Master Ingram) jest ewolucją Ingram.

Potrafi złączyć się z Cieniem Skrzydła, przez co powstaje Kombinacja Ninjitsu.

Informacje

Ingram ewoluowała w Gwiazde Ingram gdy otrzymała energie domeny od Legendarnego Bakugana Oberon w 27 odcinku Nowej Vestroi a straciła ją w 41 odcinku gdy przegrała walkę z Vexosami gdyż w ich pałacu oszukiwali.Została zabita przez Mechtawiusa Destroyera w 44 odcinku Mechtanium Surge, ale wojownicy cofnęli się w czasie i zmienili bieg wydarzeń.

Supermoce Gwiazdy Ingram

  • Ultra Siła Wiatru: Dodaje 300 punktów mocy do Gwiazdy Ingram.
  • Echo Wiatru: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
  • Podział Wiatru: Dodaje 200 punktów mocy do Gwiazdy Ingram i odbiera 100 przeciwnikowi.
  • Tryb Uzbrojenia: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy Gwiazdy Ingram.
  • Księżycowe Cienie: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
  • Cień Skrzydła: Przywołuje bakugana Cień Skrzydła.
  • Kombinacja Ninjitsu: Dodaje 300 punktów mocy Gwiazdy Ingram i łączy ją z Cieniem Skrzydła.
  • Siła Wiatru, Połyskujące Ciecie: Dodaje 300 punktów mocy do Gwiazdy Ingram i odbiera 200 przeciwnikowi.
  • Bliżniace Kły, Burza Komet Fantoma: Dodaje 400 punktów mocy Gwiazdy Ingram i innych Ventus Bakugan.
  • Atak Ninja: Dodaje 200 punktów mocy Gwieździe Ingram i innemu twojemu Bakuganowi.
  • Styl Kazami, Ciecie Torpedy Ninja: Dodaje 400 G Gwiazdy Ingram i innych Ventus Bakugan.
  • Siła Wiatru, Uderzenie Światła: Odejmuje 200 G od przeciwnika.
  • Bliżniace Kły, Połączenie Skrzydło: Odejmuje 300 G z każdego przeciwnika, i dodaje 300 G Gwiazdy Ingram i innych Ventus Bakugan.

Ciekawostki

  • W innych wersjach językowych jest mężczyzną.
  • Dosłowne tłumaczenie angielskiej nazwy to Mistrz Ingram.
  • Jedna z supermocy ma w nazwie nazwisko Shuna Kazami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki