FANDOM

Gundalianie to rasa humanoidalnych istot z planety Gundalii. Ich władcą jest Cesarz Barodius. Gundalianie prowadzą wojnę z Neathianami. Tak samo jak Neathianie, przybyli do BakuPrzestrzeni, by znaleźć wojowników którzy pomogliby im w walce.

Główna organizacja wśród nich to Zgromadzenie Dwunastu, z Cesarzem Barodiusem na czele.

Zdolności Gundalianów

  • Potrafią wygenerować Zestawy Bojowe z własnych rąk, zostało to pokazane w 15 odcinku Najeźdźców z Gundalii.
  • Potrafią teleportować się gdziekolwiek chcą, zostało to pokazane w 2 odcinku Najeźdźców z Gundalii.
  • Niektórzy Gundalianie potrafią wygenerować energię elektryczną z ręki i ją kontrolować. Ta zdolność została pokazana przez Kazarinę w 17 odcinku Najeźdźców z Gundalii, przez Barodiusa w 19 odcinku i przez Gilla w 20.
  • Kazarina potrafiła zahipnotyzować kogoś, lecz silny wstrząs emocjonalny może złamać hipnozę. Przykładem hipnozy był Jake Vallory.
  • Stoica potrafi oddychać pod wodą.
  • Gundalianie potrafią zamienić swoje ciała, by wyglądać jak ludzie, ale nie robią tego tak dokładnie jak Neathianie.
  • Gundalianie mają jasnoszary kolor skóry,a niektóre Gundalianki jasnoniebieski(patrz:Kazarina).

Znani Gundalianie

Ciekawostki

  • Niektórzy Gundalianie ze Zgromadzenia Dwunastu mają żółte wężowe oczy, tak samo jak Linehalt.
  • Na głowie mają żółte koronki wyglądające jak korzenie.