FANDOM

Gauntlet – duże bransoleto-rękawico-podobne urządzenie opracowane przez Vestalian do walk Bakugan. Stosowany jest głównie do aktywacji i przechowywania kart supermocy i pokazywania poziomu mocy oraz punktów życia w Nowej Vestroi, jednak wykazano, że (przynajmniej niektóre) Gaunlety mogą również wystrzelić bakugana, bądź karty otwarcia.

W serii Bakugan: Nowa Vestroia nie jest możliwe rozpoczęcie walk bez tych urządzeń. Walkę rozpoczyna się, krzycząc "Gantlet, wystrzał mocy!" (" Gantoretto Chiyaji-on!" / "Gauntlet Charge-on!" w języku japońskim), po czym, centrum Gauntleta zacznie świecić. Urządzenie obsługiwane jest poprzez naciśnięcie przycisku na końcu. Wtedy "tacka" na karty supermocy wysunie się. Istnieje również możliwość przeskanowania bakugana, bądź użycia miecza.

Użytkownicy

Kolor Gantletu uzależniony jest od domeny, używanej przez posiadacza:

Gauntlety Vexosów różnią się czarnym wykończeniem zamiast białego i trzema rogami w tylnej części.

Gauntlet Zenohelda wygląda na nieco większy. Ze względu na jego wielkość, pozwala wystrzelić bakugana (Farbrosa) lub kartę otwarcia. Posiada także złote zdobienia.

Ciekawostki

  • W Bakugan: Najeźdźcy z Gundalii zastąpił go BakuMeter. Jak gantlet, BakuMeter może zamrozić czas na czas bitwy poza BakuPrzestrzenią za pomocą kilku przycisków.
  • Gantlet Marucho wydaje się być najmniejszym Gauntletem w anime.
  • Gauntlet to słowo z języka angielskiego i po polsku oznacza ono po prostu - rękawica.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki