FANDOM

Delta Dragonoid to pierwsza ewolucja Dragonoida. Jego następcą jest Super Dragonoid.

Informacje

Ewolucja

Chan Lee, Julio i Klaus wyzwali, młodych wojowników- konkretnie Runo, Marucho i Dana- na pojedynek.
Po walce z Chan, Drago posiadł ogromną moc (380 punktów), a po walce z Julio, Drago był w stanie ewolucji (400 punktów).

W krytycznej chwili Chan Lee użyła karty otwarcia potrójnej bitwy i wywołała Dragonoida oraz Mc'Cookie Julio, gdy do walki na karcie dołączył się Syrenoid sytuacja stała się krytyczna, Drago posiadał 500 punktów natomiast łączną moc tamta trójka miała 1310 punktów, Dan mimo aktywacji potrójnej domeny (Pyrus, Aquos, Haos) mial raptem 700 punktów mocy.

Runo wpadła na pomysł użycia supermocy która pozwoliła by Drago pochłonąć moce i Tigrerry i Preyasa, gdy tak się stało to Drago osiągnął moc 1795 punktów,zniszczyła się karta otwarcia, wypłynęła z niej lawa i pochłoneła Drago po czym zamarzła.

Chan Lee aktywowała trójkąt domen i podwyższyła poziom mocy łącznej ich bakuganów do 1910 punktów, los bitwy wydawał się przesądzony lecz nagle Dragonoid wydostał się z lawy już jako Delta Dragonoid, poziom mocy podniósł się do 1845 punktów.

W formie startowej Delta Dragonoid posiadał 450 punktów startowych.

Anime,

Delta Dragonoid pokonał Fortressa, Syrenoida oraz Mc. Cookie za pomocą karty Delta Dragonoid i osiągnął poziom 2045 punktów po czym rozgromił całą trójkę jednym strzałem.

Potem Maskarad wyzwał go do walki i Dragonoid stanął do walki z Duo Hydranoidem (480 punktów), Maskarad po zaciekłej walce zdołał pokonać Drago i teleportować go do wymiaru zagłady.

Dan pobiegł za Drago i razem z nim wylądował w Wymiarze Zagłady. Później gdy Maskarad wyzwał Shuna na pojedynek specjalnie przegrał by odnaleźć Dana. Wszyscy poszli razem z nim. Spotkali tam Sześć Legendarnych Bakuganów. Legendarni dali im test który polegał na tym że musieli ich pokonać.

Dragonoid mimo tego że pokonał Apollonira nie ewoluował, dostał więc inny test- musiał pokonać wszystkich Młodych Wojowników.

Gdy Drago pokonał MłotoGorema, Preyasa Angelo/Diablo, SzabloTigrerre i Burze Skyress zaczął ewoluować w Ultimate Dragonoida.

Supermoce Delta Dragonoida

  • Mega Strzał Dragonoida(Mega Strzał): Dodaje 200 punktów mocy do Drago do końca walki.
  • Potęga Smoka: Dodaje 50 punktów mocy do Drago aż do końca walki.
  • Tornado Ognia: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Delta Dragonoida.
  • Delta Dragonoid: Dodaje 200 punktów mocy do Delta Dragonoida.
  • Łamacz Murów:Anuluje supermoce przeciwnika.

Syntezy Supermocy

  • Extremalny strzał Dragonoida (Mega Strzał , Extremalny Strzał): Dodaje 200 punktów mocy do Drago.

Ciekawostki

  • Jego kulkowa forma jest podobna do kulkowej formy Nagi.
  • Neo Dragonoid wygląda jak połączenie Delty z Super Dragonoidem.
  • Jego róg otwiera się do przodu a nie do tyłu tak jak w innych jego ewolucjach.
  • W japońskiej wersji nazywa się Meteor Dragonoid.
  • Delta Dragonoid to pierwsza ewolucja w anime.
  • Apollonir powiedział Delta Dragonoidowi, że musi pokonać wszystkich Młodych Wojowników. Delta Dragonoid wtedy walczył ze wszystkim oprócz Joe, mimo że w 23 odcinku 1 serii Dan oznajmił Joe, że jest jednym z Młodych Wojowników Bakugan.
  • Prawdopodobnie nie walczył z Joe ponieważ w tej formie Drago był bez szans w starciu z Verną która posiadał Rdzeń Nieskończoności

Grafika

Więcej z Fandomu

Losowa wiki