FANDOM

Cross Dragonoid (po polsku Krzyżowy Dragonoid) to jedna z ewolucji Drago. Dochodzi do niej gdy otrzymuje on energie domeny Pyrusa od Apollonira.

Cross Dragonoid ewoluował w Helix Dragonoida po wchłonięciu wszystkich atrybutów energii z Systemu Zniszczenia.

Informacje

Wygląd

Cross Dragonoid ma charakterystyczne 4 skrzydła w kształcie krzyża, skąd nazwa Cross (Krzyż) Dragonoid.

Maxus

W 31 odcinku Nowej Vestroi Drago zmienił się w Maxus Cross Dragonoida. Walczył wtedy przeciwko Maxus Heliosowi MK2 lecz przegrał to starcie.

Anime

Ewolucję przeszedł po tym jak Apollonir oddał mu energię pyrusa poświęcając jednocześnie własne życie, w tej ewolucji mało walczył, ścierał się głownie z Heliosem MK2 który za wszelką cenę chciał go pokonać, w pierwszej bitwie zmieniając się w MAXUS Cross Dragonoida przegrał walkę lecz od tamtej pory ani razu nie dał się stłamsić, dwukrotnie pózniej pokonał Heliosa a następnie razem z nim starł się z Hydronem i Zenoheldem na westalskiej arenie która odbierała im moc, Helios wtedy użył zestawu bojowego- Niszczyciel i bez trudu pokonał Hydrona i prawie miał Zenohelda lecz ten użył hiper zbroi tworząc Mega Farbrosa, zaatakował Drago i pokonał go odbierając mu energię pyrusa. Po porażce Drago i reszta ewakuowali wszystkie bakugany z Nowej Vestroii, Drago postanowił pozbyć się systemu zniszczenia i wyniósł go w kosmos, w chwili aktywacji Drago wchłonął energię wszytskich sześciu domen starożytnych i ewoluował w Helix Dragonoida.

Supermoce Cross Dragonoida

  • Pierwsza Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i dodaje 200 punktów do Cross Dragonoidowi.
  • Odbicie Ognia: Odbija atak przeciwnika.
  • Strzał Smoka: Dodaje 500 punktów mocy Cross Dragonoidowi.
  • Tarcza Smoka: Anuluje użytą super moc przeciwnika i dodaje 300 punktów mocy Cross Dragonoidowi. Każdy kto mu pomaga w walce zyskuje 200 punktów.
  • Wirujące Tornado: Poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby.
  • Płomień Nieskończoności:Dodaje 600 punktów Cross Dragonoidowi.
  • Maksymalny Mega Smok:Dodaje 500 punktów Cross Dragonoidowi.
  • Strzał Tornado:Dodaje 400 punktów mocy do Cross Dragonoida.

Ciekawostki

  • Cross Dragonoid, Lumino Dragonoid i Blitz Dragonoid to jedyne Dragonoidy które nie używają syntez supermocy.
  • To pierwsza ewolucja Drago, która posiada 5 palców u rąk i u stóp oraz ręce oddzielone od skrzydeł.
  • Cross Dragonoid w polskim tłumaczeniu to Krzyż Dragonoid
  • Jego zabawkowa wersja została wydana tylko w Chinach

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki