FANDOM

Chris (クリス Kurisu) to bohaterka, która pojawiła się w 1. akcie serii Bakugan: Świat Mechtoganów. Chris była członkiem Drużyny Sellon oraz nieoficjalnie członkiem Młodych Wojowników. Jej Strażniczym Bakuganem jest Darkus Clawsaurus.

Historia

Anime

Bakugan: Świat Mechtoganów

Chris miała jedynie chwilowe występy wraz z Sellon i Soon od 1 do 3 odcinka.

Dopiero w 4 odcinku została pokazana w trakcie bitwy. Walczyła wredy razem z Sellon, przeciwko Danowi i Shunowi. W całej bitwie walczyła najwięcej i została szybko pokonana.

W 10 odcinku, walczyła razem z Sellon i Soon w Królewskim Pojedynku.

W 12 odcinku, walczyła razem z Soon przeciwko Shunowi, wyzwaniu o zdobycie flagi, lecz przegrały z nim.

W 20 odcinku, przeżyła razem z Soon atak Bakuganów Chaosu na BakuPrzestrzeń. W tym odcinku również dowiedziała się, że Sellon jest sługą Mag Mela.

W 21 odcinku, ona i Soon znalazły Sellon w złym stanie i zabrały ją do wojowników, mając nadzieję na ich pomoc. Później zorientowały się, że zostały oszukane, by Sellon mogła wykraść Danowi klucz.

W 23 odcinku, wraz z Soon, straciła jej pewność siebie i powód by ocaleć, dostając się do głównej bazy. Noah i jego towarzysze kupują im czas by mogły uciec. Shun przywrócił im pewność siebie, przypominając im o zachowaniu wdzięku w czasie walki, który Sellon im wpoiła i uznały Shuna za ich nowe "światło". Dzięki pewności siebie została wojowniczką Darkusa przez swojego nowego Bakugana, Darkusa Clawsaurusa. Od teraz pomaga Danowi w walce z Bakuganami Chaosu.

W 25 odcinku, pomaga w walce z Bakuganami Chaosu, kiedy reszta wojowników skupiła się na walce z Mechtoganami i Mechtoganami Tytanami. Soon i Chris uznały Shuna za swojego nowego lidera, mający zastąpić Sellon.

W 26 odcinku, podczas walki z Mechtoganami Tytanami, ona i Soon usłyszały głos Sellon i podążyły za nim. Później, spowrotem jednoczą się z Wojownikami i Drużyną Anubiasa, gdy Dan pokonuje Mag Mela.

Bakugany

Anime

Bakugan: Świat Mechtoganów

Ciekawostki

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki