FANDOM

Bakugan: Młodzi Wojownicy - pierwszy sezon Bakuganów. Jego kontynuacja to Bakugan: Nowa Vestroia.

Opis

Karty z Vestroi niespodziewanie zaczęły spadać z nieba, na każdy rejon na świecie. Dzieciaki z całego świata uznały je za nieszkodliwe więc wymyśliły grę, którą nazwali Bakugan. Powstał ranking najlepszych graczy. Z samego początku na szczycie znajdował się Shun Kazami, później Maskarad (Alice Gehabich) a potem Dan Kuso. Bakugany to potężne istoty, zamknięte w kulach, które po wyrzuceniu na pole bitwy przyjmują swą prawdziwą postać. Każdy z nich ma domenę mocy, czyli żywioł, w którym się specjalizuje. Istnieje sześć domen, mianowicie: Pyrus – ogień, Haos – światło, Ventus – powietrze, Aquos – woda, Darkus – ciemność, Subterra – ziemia. Istnieje także zapomniana kryształowa domena, lecz jedyne znane bakugany, które władają tą domeną to Naga i Werna. W pierwszych tygodniach gry była ona zwykłą rozrywką. Jednak pewnego dnia pojawił się Maskarad. Zamaskowany gracz, który używa domeny Darkusa, a także Kart Zagłady. Za pomocą Karty Zagłady wysyła on bakugany, które przegrały bitwę do Wymiaru Zagłady, z którego nie może się wydostać żaden z nich.

Odcinki

Odcinki Bakugan

Więcej z Fandomu

Losowa wiki